اف سی سئول کره 2-0 استقلال ایران: در نامیدی بسی امید است,پایان شب سیه سپید است

321271_heroa.jpg (620×430)

گل: دژان دامیانویچ دقیقه 38، گو یو هان دقیقه 47 
لیگ قهرمانان آسیا مرحله ی نیمه نهایی
ورزشگاه جام جهانی سئول
کارت زرد: گو یو هان دقیقه 27 (اف سی سئول)- جواد نکونام دقیقه 60 (استقلال)
استقلال:
سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل( از دقیقه 68 احمد جمشیدیان)، آندرانیک تیموریان( از دقیقه 84 فردین عابدینی)، محمد قاضی، پژمان نوری و محمدمهدی نظری( از دقیقه 46 فرهاد مجیدی)

سرمربی: امیر قلعه نوعی.
اف سی سئول:
کیم یونگ دائه، گو یو هان( از دقیقه 82 کان تای یو)، کو یونگ هان، چادوری، دژان دامیانویچ، موریو مولینا، های دای سونگ، یون ایل لوک(از دقیقه 63 سرجیو اسکودرو)، کیم چی بو، کو یو جینگ، جینگ کیو. 
سرمربی: چونگ بونگ سو.
شرح بازی:

نیمه نخست در حالی که تا اواخر این بازی بدون حادثه جدی رو دروازه های دو تیم در جریان بود، پس از به ثمر رسیدن گل اف سی سئول ورق به سود این تیم برگشت و درست پس از گل سید مهدی رحمتی یک تک به تک را به صورت دو ضرب دفع نمود. پیش از گل دوبار نکونام با شوت های خطرناکش دروازه کره ها را به خطر انداخته بود.

در نیمه دوم هنوز بازیکنان دو تیم دست و حسابی خود را پیدا نکرده بودند که روی یک غافلگیری درست به مانند گل اول این کره های فرصت طلب بودند که توانستند همان ابتدای کار گل دوم را هم وارد دروازه استقلال کنند. بعد از این گل امیر قعله نوعی باآوردن جمشیدین و استفاده از پاس های بلند او تا حدی توانست از زیر فشار کره ای ها بیرون بیاید و در چند نوبت می توانست دروازه سئول را بازی کند که خطرناک ترین موقعیت را سانتر آندو تیموریان و ضربه سر نکونام به وجود آورد که از فاصله اندک به بیرون رفت.

اما کار جایی مشکل میشد که  هر حمله استقلال را کره ای ها با یک خطرناک تر پاسخ می دادند و اگر هنرنمایی رحمتی و بدشانسی سئول نبود آنها می توانستند توسط دامیانویچ و مولینا به گلهای بیشتری در برابر استقلال برسند. شاید خطرناک ترین صحنه بازی برای استقلال سانتر بیگ زاده و موضربه سر نامتعادل قاضی بود که در شرایطی که مدافعان کره ای هم کاری از دستشان بر نمی آید به سختی در دستان یونگ دائه جای گرفت. تلاش استقلال در رسیدن به حداقل گل برای نوشیدن آبی راحت تا بازی برگشت در نهایت به ثمر نرسید تا پسران آبی آرزوهایشان را در تهران جستجو کنند. حالا یک نود دقیقه مانده و رویای پنجمین فینال آسیایی.  
شرح گلها:

سئول 1-0 استقلال: سانتر از جناح راست بازکنان کره در غفلت مدافعان استقلال روی خط شش قدم این تیم فرود آمد، ضربه سر یو هان را رحمتی به صورت ناقص دفع نمود تا دژان دامیانویچ فرصت طلب از روی خط شش قدم گل نخست اف سی سئول را به ثمر برساند.

سئول 2-0 استقلال: بازهم سانتر از راست کره ها روی خط شش قدم استقلال با دفع ناقص مدافعان این تیم همراه بود تا گو یو هان به راحتی گل دوم سئول را به ثمر برساند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 مهر 1392 ا 21:43 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.